Promovarea si valorificarea investitiei

3.1. Documentatii si simulari pentru marketarea proiectului catre clientii finali

Promovarea si vanzare/inchirierea proiectului dvs. va presupune realizarea unor materiale speciale de comunicare, utile si necesare departamentului dvs. de marketing, sau consultantilor imobiliari cu care veti colabora. Astfel de materiale de prezentare vor fi concepute vizand nevoile clientului final, prezentand informatia in modul cel mai atractiv si mai lesne de inteles.

3.2. Servicii de modificare / (re)compartimentare conform nevoilor clientilor finali

a. Pentru imobilele rezidentiale – imbinarea a doua locuinte, recompartimentarea conform nevoilor chiriasilor, etc

Este important ca pentru cladirile noi sa se gindeasca inca de la inceput o structura cit mai simpla si mai modulata / moduabila, asa incit sa permita transformari pe parcurs, in functie de fiecare beneficiar final / cumparator. Ca exemplu, daca avem un apartament de 2 camere si o garsoniera / studio sa se poata modifica asa incit sa rezulte un apartament de 3 camere, fluidizand si usurand astfel procesul si timpii de vanzare.

b. Pentru imobilele de birouri – servicii complete de space planning conform organigramei chiriasilor, proiect de executie cu estimare de costuri, avize si autorizari ale spatiului

CUB Architecture este unul din birourile cu cea mai mare expertiza pe segmentul office planning / amenajari spatii de birouri. Am realizat proiecte ce insumeaza peste 65.000 mp, pentru companii precum ORACLE, IPSOS, ENEL, DHL, SANOFI AVENTIS, KRKA, etc. In etapa initiala a dialogului cu orice potential chirias, va putem sprijini demersurile prin realizarea unor ilustrari grafice (space planning) asupra modului in care imobilul dvs. acomodeaza eficient compania respectiva. Ulterior, dupa semnarea unui contract de inchiriere, putem presta toate serviciile necesare pentru mutarea efectiva in spatiu: proiect de executie partitii (inclusiv ajustari ventilatie, daca este cazul), asistenta santier si avizare cu autoritatile (primarie, pompieri etc), pentru functionarea in paramerii legali atat a chiriasului respectiv, cat si a cladirii in ansamblul sau.

3.3. Promovarea imobilului pentru valorificarea prin vanzare sau inchiriere, prin intermediul firmei de consultanta imobiliara ESOP

Pentru dezvoltari pe segmentul spatiilor de birouri sau rezidential, recomandam expertiza partenerilor nostri din cadrul ESOP, companie de consultanta  cu 11 ani experienta pe piata imobiliara. ESOP a fost implicat , pe segmentul spatiilor de birouri, drept broker co-exclusiv al proiectului Sema Parc – Etapa I, respectiv pe segmentul rezidential,  drept broker exclusiv in proiecte precum Green City sau Apartamente Radacini. Serviciile ESOP vizeaza mai intai o analiza si o strategie de pozitionare a produsului dvs., realizarea tuturor materialelor de prezentare si de comunicare cu si prin presa, a campaniilor de marketing si promovare pe canale atent selectionate si testate in timp. Si nu in ultimul rand, gestionarea intregului flux de vanzare / dialogare cu clientii finali.


Cititi in continuare

Servicii complete pentru dezvoltatori si investitori privati